سوزم از سوز نگاهت هنوز
 
افسانه دره خواب
داستان و یادداشتهای گاه گاهی... ( یک استکان چای با بهرام صادقی )
 
 

دوتا از صدا مخملی ترین خواننده های قدیمی با هم به اشتراک ترانه ای خواندند که تنهایی پر کن محشری از آب در اومد...

-دلکش می خونه: بردی از یادم

دادی بر بادم

با یادت شادم...

-یه دفعه ویگن می خونه: دل به تو دادم

بر دام افتادم

از غم آزادم

-و باز دلکش... دل به تو دادم فتادم ز غم

ای گل بر اشک خونینم بخند

-ویگن همراهی می کنه که: سوزم از سوز نگاهت هنوز

چشم من باشد به راهت هنوز

چه شد آن همه پیمان؟

که از آن لب خندان

بشنیدم و هرگز، خبری نشد از آن!

-دلکش می خونه: کی آیی به برم؟

ای شمع سحرم

در بزمم نفسی

بنشین تاج سرم

تا از جان گذرم

-ویگن می خونه: تا به سرم نی

جان به تنم ده

چون به سر آمد

عمر ... بی ثمرم!

شسته بر دل غبار غم

زان که من در دیار غم

گشته ام غمگسار غم

...

امید اهل وفا تویی

رفته راه خطا تویی

آفت جان ما تویی

...

-حالا هم ویگن و هم دلکش با هم هم آوا میشن که:

بردی از یادم

دادی بر بادم

با یادت شادم

دل به تو دادم

در دام افتادم

از غم آزادم

دل به تو دادم

فتادم زبند

ای گل بر اشک خونینم بخند

سوزم از سوز نگاهت هنوز

چشم من باشد... به... راهت... هنوز...

............. و صدای دست زدن و تشویق حضار در انتهای این ترانه خاطره انگیز به گوش میرسه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, :: 16:19 :: توسط : سعید مردی

درباره وبلاگ
این وبلاگ در تاریخ 8 / 12 / 1390 راه اندازی شد... وبلاگ در بردارنده یادداشتهای گاه و بی گاه و اساسا داستان هست... داستانهای کوتاه... آزمون و خطا در نوشتن داستان.
تاکسی نوشت من 3 قسمت دوم تاکسی نوشت من 3 قسمت اول تاکسی نوشت من 2 تاریخچه انیمه تاکسی نوشت من-تحت تاثیر تاکسی نوشت های جناب غیاثی زن دهان شکافته پزشک احمدی سوزم از سوز نگاهت هنوز زد و رفت... یک ترانه قدیمی بنان عزیز به یاد آقام دیو شناسی نوشته آتنا در مورد 15 مرداد ماه زورگیر -قسمت چهارم (قسمت آخر) داستان های زهرا فاقن زاده
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان و یادداشتهای گاه گاهی... و آدرس heyci.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.